🔥   Březnová předsezónní sleva 20 % na všechny grily a náčiní TEPRO se slevovým kódem TEPRO20   🔥

Začínáme
Výběr produktu
Doprava a detaily
Hotovo

Reklamace zboží

Je nám líto, že jste se dostali do situace, kdy potřebujete řešit reklamaci produktu. Budeme se snažit vám proces reklamace co nejvíce zpříjemnit a průběžně vás informovat.

Provedeme vás reklamací zboží ve čtyřech snadných krocích

  1. Přihlaste se do svého účtu. Nejste registrovaní? Nevadí, objednávku načtete pomocí jejího čísla.
  2. Vyberte produkt, který potřebujete reklamovat.
  3. Doplňte detaily o problému a zvolte způsob, jakým bychom reklamaci vyřešili k vaší co největší spokojenosti.
  4. Vyčkejte na vyzvednutí zásilky naším přepravcem.

Pokud potřebujete s něčím pomoci, volejte +420 494 940 932 nebo nám napište e-mail na rma@landema.cz.

Zpět do e-shopu

Jak můžu zboží reklamovat?

Jak mohu zjistit stav mojí reklamace?

Porovnání produktů zavřít

Zboží bylo přidáno do porovnání produktů.

Poradíme vám

+420 494 940 932

Doporučujeme

Důležité odkazy

Vytvořte si ůčet a získejte výhody

  • zrychlený nákupní proces díky předvyplněným fakturačním a doručovacím údajům
  • sledování stavu a historie objednávek
  • přednostní přístup k akčním nabídkám a slevám
  • členství ve věrnostním systému Landema
Loading...
Cookies zavřít

Používáme soubory cookie ke správnému fungování vašeho oblíbeného e-shopu, k přizpůsobení obsahu stránek vašim potřebám, ke statistickým a marketingovým účelům a personalizaci reklam od Googlu i dalších společností. Kliknutím na tlačítko Přijmout vše nám udělíte souhlas s jejich sběrem a zpracováním a my vám poskytneme ten nejlepší zážitek z nakupování.